Mijn lieve volgers

donderdag 11 september 2014

Verjaardagskaart: Met zijn alle

Gelukkig gaat het alweer wat beter met Lisey, ze is zich momenteel even aan het wassen zonder kap. Ik hou wel in de gaten dat ze niet aan haar wond gaat likken, want gister heeft ze dat wel gedaan en toen was het tot bloedens toe. Maar ze was wel weer schoon en ze had minder de neiging om met haar kap op zich daar te wassen.
Vanmorgen merkte ik wel dat ze heel graag haar oortjes wou wassen, dus vandaar dat ik hem toch weer even af gedaan had. Ze was me heel dankbaar en kwam helemaal zelf weer om de kap vragen. Straks wil ze niet meer zonder.

Hoe vervelend is het als je verwacht nog minimaal een week te hebben voor een kaart omdat die persoon dan jarig is en je te horen krijgt dat de verjaardag eerder gevierd word? Ik had dus even kaart stress, want ik moest opeens 3 kaarten af hebben voor dit weekend. Natuurlijk is dat gelukt en ik vind zelf dat ze heel leuk geworden zijn.

De eerste kaart die ik je ga laten zien is voor mijn kleine nichtje. Ik was bezig om een overzicht te maken van mijn stempels

toen ik deze weer tegen kwam. Volgens mij heb ik hem al eerder gebruikt voor haar zus, dus ik ben benieuwd of ze hem herkend.


Stempel: Penny Black, Team Teddy
Hekje: Magnolia, Lovely fence
Vlinder: Cheery Lynn Design, Small exotic butterflies #1
Gras: Marianne design, Creatable grass Lr0204
Hartjes rand: Joy! Crafts
Ingekleurd met: Derwent

Ik zat mijn foto's door te kijken en ik merkte dat ik de kaarten met een apart model toch wel het leukste vond. Dus ik ben daar weer mee aan de slag gegaan. Deze heb ik speciaal aangepast op de maat van het plaatje.
De andere kaarten laat ik na het weekend zien, dan zijn ze uitgereikt.



2 opmerkingen:

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...