Mijn lieve volgers

dinsdag 9 september 2014

Verjaardagskaart: Beertje

Ik vraag me toch af of jij dat ook hebt, dat je een nieuw bericht wil beginnen en eerst een half uur nadenkt over een titel. Ik vind het zo moeilijk om er 1 te bedenken, vooral als ik bedenk dat de titel er voor kan zorgen dat mijn bericht gevonden word door een zoekmachine. Er zullen vast nog wel meer dingen zijn die daar voor zorgen, maar toch.
Gelukkig heb ik voor volgend jaar een soort van systeem bedacht, dus hoef ik nog maar een paar maanden flink na te denken hahaha.

Momenteel ben ik verzorgster van 1 van mijn poezenkindjes. Ze was al een paar dagen niet lekker en ik mocht haar niet optillen. Gister zag ik (voor zover ik mocht kijken) een raar plekje bij haar kont en ben meteen naar de dierenarts geweest. Bleek er een abces gesprongen te zijn bij haar anusklier en de andere was ook ontstoken. Dus nu zit ze aan de antibiotica en heeft ze een kap om. Ze houd me gezelschap  op het bureau en wil heeeeel graag aandacht. Ik heb nu twee werkbladen neergelegd zodat ik kan wisselen als ze weer eens op mijn werk gaat liggen. Voel me net een jojo.


Dan nu de kaart van vandaag. Ik moet toch echt weer aanleren dat ik meteen de naam van de persoon er bij zet waar de kaart heen is gegaan, want dan weet ik of ik al een soort gelijke kaart heb gestuurd. Nu kijk ik naar kaarten en zit me suf te piekeren naar wie ik die ook alweer gestuurd heb. Nu ook weer, terwijl ik deze net vorige week verstuurd heb hahaha. Deze is naar mijn oom gegaan, samen met de olifantenkaart. Ik heb mijn embossingsfolder weer eens gebruikt en mijn beertjes stempel. Wat hotfix steentjes en ik vond de kaart af.


Deze maand heb ik heel wat verjaardagen, dus lang hoef je niet op de volgende te wachten. Tot snel.


2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart! En ja, titels voor je blogbericht bedenken is moeilijk...ik weet het soms ook echt niet! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...