Mijn lieve volgers

zaterdag 6 september 2014

Surprise, surprise..... Nog een trouwdagkaart

En hier is de laatste trouwdagkaart voor dit jaar (denk ik). Voorgaande jaren dacht ik er niet aan om een kaart te sturen op iemands trouwdag, maar ik ben er achter gekomen dat het toch wel erg gewaardeerd word als er aan gedacht word. Nou vielen er aardig wat trouwdagen achter elkaar waardoor ik je nu dus voor de zoveelste keer een trouwdagkaart show. Voorlopig is het de laatste, tenminste als ik alles goed uitgezocht heb.

Deze keer een vrolijk olifanten paar uitgekozen voor deze fleurige kaart.



3 opmerkingen:

  1. Hoi Hoi
    Is inderdaad altijd erg leuk om een kaartje te krijgen op je trouwdag .
    Deze met de olifantjes is ook wel weer erg leuk .
    Fijn weekend
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart! Voor elke gelegenheid is het leuk om zo'n mooie kaart te krijgen! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...