Mijn lieve volgers

dinsdag 2 september 2014

Nog een trouwdag

Ja ja, hier is de volgende trouwdagkaart. Deze keer zijn ze 13 jaar getrouwd. Ik heb mijn hartjes ezelskaart weer eens gemaakt. Verder een vogel stelletje uitgeknipt en wat vlindertjes toegevoegd. Ook weer even bezig geweest met mijn hotfix steentjes.
Als ik naar de KreaDoe ga wil ik toch eens kijken voor een maatje groter van die steentjes. Ik heb inmiddels al een aardig lijstje gemaakt waar ik voor wil gaan kijken, heb er super veel zin in.




4 opmerkingen:

  1. leuke kaart in niet allerdaagse kleur

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart! Leuk model! Heerlijk om een lijst te maken voor de beurs! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw chic.
    Een hele mooie trouwkaart.
    Knap zo'n easelkaart in hartvorm. Mooie kleuren ook.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Jackie
    Prachtig is je trouwkaart in de hartjesvorm, mooi gemaakt, leuk plaatje, helemaal af.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...