Mijn lieve volgers

woensdag 20 augustus 2014

Weer een jaartje erbij

Ik kom weer om in de trouwdagen. Gelukkig heb ik daar minder moeite mee dan bv mannenkaarten maken, maar het blijft toch wel een beetje lastig. Ook was het niet mogelijk voor mij de afgelopen twee weken om aan mijn kaarten te werken. Ik vertelde in mijn vorige bericht toch dat ik last had van mijn voet? Dat heeft dus nog aardig lang geduurd. Het was een pees overbelasting en ik moest rust houden en aan de ibuprofen. En dat rust houden betekende met mijn voet omhoog. Ja, dan is het toch wel aardig lastig om nog wat te hobbyen. Ook was ik erg suf van de pijn en de ibuprofen, dus de helft van de tijd liep ik met watten in mijn hoofd om het zo maar uit te drukken. Dus ik heb de afgelopen twee weken heel veel tv gekeken en met een spelletje op mijn Nintendo DS opnieuw begonnen.
Gelukkig gaat het deze week al weer iets beter en ben ik al wat mobieler. Ook kan ik weer normaal op een stoel zitten zonder dat mijn voet weer zeer gaat doen. Dus gister meteen een hobbydag met mijn tante gehouden. Wat was dat weer heerlijk. 
Maar ik heb nog wel een kaart gemaakt in mijn kreupele tijd, want ik had dus een trouwdag op de kalender staan. Helaas is de foto niet zo heel goed gelukt.



1 opmerking:

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...