Mijn lieve volgers

zaterdag 2 augustus 2014

Kerstkaart nr. 11

Het jaar schiet al aardig op. Nog maar 145 dagen te gaan voordat het kerst is. Het is niet zo dat ik extreem veel kerstkaarten te versturen heb, maar toch vind ik het fijner als ik ze niet allemaal nog in de laatste maand van het jaar moet maken. Dus ik ben er nog steeds mee bezig.
Volgende maand heb ik geen verjaardagen, dus daar hoefde ik me niet druk om te maken. Ik ben wel een paar dagen bezig geweest met deze kaart, wat me normaal gesproken nooit gebeurd. Maar ik ben er nu helemaal tevreden over.
Een foto maken was een ander verhaal. Ik heb nu zo'n mooie lichttent, maar blijkbaar wou mijn kaart daar gewoon niet mooi in glimmen. Blijkbaar wil dus niet elke kaart daar in lukken.

In de tent:


Buiten de tent:


Verder heb ik een nare en vermoeiende week achter de rug. Maandag moest ik naar de tandarts om een zenuwbehandeling af te maken en dat ging met veel pijn gepaard. Vervolgens sta ik bij de apotheek om pijnstillers en antibiotica op te halen en ik ga zo tegen de vlakte. Geen verkeerde plek uitgekozen om te grond te bezoeken dacht ik zo. Verder de hele week een combi van dufheid van de pijnstillers en pijn van mijn kies. Echt geweldig als je ook nog gewoon wil werken.
Maar dan, gistermiddag begon er weer iets anders vervelend te doen. Mijn linkervoet deed zeer. Vanmorgen kon ik dus niet meer op de achterkant van mijn voet staan, wel op mijn tenen. Niet kunnen lopen is dan toch echt wel de druppel die er voor zorgt dat ik niet kan werken. Wel meteen maar de huisartsenpost gebeld en daar ga ik vanmiddag even langs. Dus al met al echt een pechweek.




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...