Mijn lieve volgers

donderdag 12 juni 2014

Challenge 8 - Vintage

Mijn favoriete onderwerp om een bericht mee te beginnen, het weer. Wat hebben we een afwisselend weer gehad de laatste paar weken. Zo zit je lekker in de zon en zo kan je op straat zwemmen. Hopelijk ben je er niet al te zwaar door getroffen.

Deze maand is de challenge Vintage bij Ons borduurkaartenblog en ik besloot om een vintage verjaardagskaart te maken. Aangezien het plaatje wat ik er voor wilde gebruiken al aardig groot was besloot ik om een bestaand patroon wat aan te passen.

Dit is het geworden:



6 opmerkingen:

  1. HAllo Jackie
    Wat leuk dat je meedoet aan de challenge van Ons borduurkaartenblog, dank je wel .
    Het is een prachtige kaart, mooi hoe je het patroon aangepast hebt, mooie kleuren en prachtig geborduurd.
    lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtig vintage kaartje. Ook het borduursel erop is geweldig mooi.
    Knap gemaakt Jackie.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jackie. Leuke kaart. Wat goed dat je het patroon zo aangepast hebt. Bedankt voor het meedoen bij ons borduurkaartenblog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie vintage borduurkaart.
    Bedankt voor je deelname bij Ons borduurkaartenblog.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...