Mijn lieve volgers

maandag 14 april 2014

Trouwkaart

Ja ja, heb ik toch maar weer eens een kaart gemaakt. Ik weet nog steeds niet echt wat ik nou precies wil met mijn blog, maar ik denk dat ik voor nu gewoon berichtjes plaats wanneer ik wil. Dus geen vaste dag meer in de week, dat werd toch iets te stresserig. Ik maak namelijk niet elke week een kaart en als ik dan door mijn foto voorraad heen was dan voelde ik me verplicht om toch weer een kaart te maken. Dus dat ga ik niet meer doen. Ik deel gewoon een kaart wanneer ik wil. Zoals nu bijvoorbeeld :D

Een collega van me gaat vandaag trouwen en ik had opeens het idee dat ik zelf ook nog een kaart wou maken dan alleen mijn naam op een gezamelijke kaart van het werk. Deze kaart herkennen de vaste volgers van mijn blog vast wel, want ik heb meestal dit model met deze stempel voor een trouwkaart.



Stempel: Fizzy Moon Wedding Bells

Ik kreeg hem alleen helaas niet lekker op de foto, maar ik denk dat de hartjes rand aan de zijkanten wel bekend is.

Momenteel heb ik ook al twee ideetjes voor moederdagkaarten, dus je ziet me gauw weer terug. 


4 opmerkingen:

  1. Hoi
    Gelijk heb je hoor
    moet toch leuk blijven het bloggen het is tenslotte voor onze hobby .
    Dit is weer een hele leuke trouwkaart .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gedaan deze kaart.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...