Mijn lieve volgers

vrijdag 18 april 2014

1e moederdagkaart af

Volgende maand heb ik weer een aantal verjaardagen en natuurlijk is het ook nog eens moederdag 11 Mei. Dus ik mag weer aan de slag. Gelukkig is mijn vlinder mal eindelijk eens binnen, mocht even twee maanden duren na het bestellen. Blijkbaar een zeer gewilde mal.


Ik heb verplicht twee weken vrij, want ik moest mijn vakantie uren van vorig jaar opmaken. Nou ja, twee weken. Er is vanmorgen aan me gevraagd of ik volgende week vrijdag niet alsjeblieft wil werken, blijkbaar wil iedereen vrij de dag voor Koningsdag.

Vandaag helemaal niks in de agenda, dus heerlijk hobbyen en Pokemon kijken. Ja Pokemon is mijn tweede verslaving, zowel de serie als de games.


Mijn eerste moederdagkaart is af en ik ben er zeer blij mee. Nu ga ik op zoek naar een patroon voor een theepot, want het idee voor de tweede moederdagkaart heb ik al in mijn hoofd.



2 opmerkingen:

  1. Hoi Hoi
    Zo wat ziet jou werkplekje er netjes uit .
    durf van mij geen foto te laten zien hoor .
    Prachtige kaart laat je hier weer zien .
    mooi die zachte kleurtjes .
    Fijne dag
    groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje hoor, heel mooi gemaakt.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...