Mijn lieve volgers

zaterdag 15 maart 2014

Kerstkaart

Wat een lekker weer hebben we gehad he? Gister en vandaag is even een ander verhaal, maar de afgelopen week was wel heerlijk. Mijn balkon was vorige week al schoongemaakt, dus ik kon heerlijk buiten zitten.



Aangezien ik de maand Maart geen verjaardagen meer heb en ik de kaarten voor April ook al klaar heb ben ik maar weer bezig geweest met een kerstkaart. Ik zat met deze kaart wat te experimenteren en op zich is hij wel leuk, maar het model zou verbetering kunnen gebruiken. Dus daar ga ik later nog wel eens mee aan de gang.





Ik ga me klaar maken voor een winderig post rondje, tot volgende week.


2 opmerkingen:

  1. Ziet er heel goed en ik zie dat wij dicht bij elkaar wonen.
    Fijn weekend.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...