Mijn lieve volgers

zaterdag 1 maart 2014

Kerstkaart nr. 5

Toen ik besloot om op een vaste dag in de week een bericht te plaatsen leek de maandag me een goeie dag. Ik kom daar toch maar even op terug. Als ik kijk naar de page vieuwers dan heb ik op de zaterdag aanzienlijk meer bezoekers. Dus heb ik besloten om voortaan op zaterdag een nieuw bericht te plaatsen.

Ik heb maar weer eens een kerstkaart gemaakt. Dit plaatje had ik al klaar liggen, maar ik wist niet wat ik er van zou maken. Maar toen zag ik een kaart voorbij komen op internet die me leuk leek en van het 1 kwam het ander, dus een totaal andere kaart dan degene die ik zag hahaha.
Zo gaat het meestal bij mij, ik zie een leuke kaart en tijdens het proces geef ik er toch nog een eigen draai aan. Ach, als het maar leuk word toch?

Hier is de kaart van deze week:



2 opmerkingen:

  1. Hoi hoi
    Een hele mooie kerstkaart is het weer .
    Fijn weekend
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...