Mijn lieve volgers

zaterdag 22 maart 2014

Even pauze

Ik was van plan om hier een hele andere tekst neer te zetten. Onder andere dat het zo lekker gaat met het maken van mijn kerstkaarten en wat een lekker weer we gehad hebben op uitzondering van de wind dan. Maar nu.......
Nu word het een ander soort bericht. Het is weer Maart en samen met April zijn dat mijn minst favoriete maanden. Er gaat altijd wel wat mis in die maanden. Zo ook nu. Ik had twee banen, tot dat ik een week voordat mijn contract afloopt te horen krijg dat het MISSCHIEN niet verlengt word omdat er mensen overgeplaatst moeten worden. Ik zal er verder maar niet op in gaan behalve dat ik me zwaar genaaid voel en woest ben.
Ik zit dus even totaal niet lekker in mijn vel en het laatste waar ik momenteel aan denk is het maken van kaarten. Ik neem dan ook even pauze. Geen idee hoe lang. Dus ik verblijd je nog 1 keer met een kaart en zeg tot in de toekomst.





2 opmerkingen:

  1. Hallo Jackie
    Troost je met de woorden dat je niet de enigste bent die zijn baan kwijt raakt.
    Makkelijk gezegd natuurlijk, maar moed houden hoor, alles komt wel weer goed. Je kerstkaart is héél mooi geworden.
    Jammer dat je een blogstop houdt, ik zal dan maar zeggen hopelijk tot ziens met weer beter nieuws.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...