Mijn lieve volgers

zaterdag 8 maart 2014

Bijna vergeten

Ik realiseerde met net met een schok dat het alweer zaterdag is en ik dus een nieuwe kaart moet laten zien. Helemaal vergeten. Het was ook wel een beetje een warrige week voor me, dus vandaar dat ik even de dagen kwijt was denk ik.

De kaart van deze week was eigenlijk best snel gemaakt. Ik was al een hele tijd bezig met het plaatje knippen, elke keer een klein stukje. Nu had ik hem af en ik wist gelijk wat er ik mee wou doen. Hier is de kaart van deze week.


Volgens de voorspellingen word het een heerlijk lente weer dit weekend, dus ik zou zeggen geniet er lekker van en tot volgende week.


3 opmerkingen:

  1. Hoi hoi
    Een geweldig leuk kaartje is het weer .
    Ja het is nu al super lekker weer .
    Geniet ervan .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi! Geniet lekker van de zon!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. My spouse and i undoubtedly have to think a lot more in that course to see what i can do regarding it.
    Top Ten Web Hosting Revi5ews

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...