Mijn lieve volgers

maandag 10 februari 2014

Vlinders

WAT EEN WIND. Ja ik dacht ik doe het maar met grote letters, want die wind was wel heel erg hard. Hij was zelfs in huis heel goed te horen. Ze zeggen dat vandaag een iets rustigere dag word, maar dat morgen de wind weer aansterkt. Wat een leuk voorruitzicht. Vooral omdat ik morgen in een nieuwbouwwijk de post moet bezorgen en het ook nog eens voor een groot deel uit hele lange straten bestaat. Kan de wind me lekker pesten :s

Niet echt tijd en zin gehad om aan de hobby te gaan, de kleine kamer was een beetje rommelig en dan kan ik er niet rustig zitten. Dus gister eerst even wezen opruimen en vervolgens wat gemaakt.

Hier een voorproefje op de kaart van volgende week, al is de uitwerking iets anders dan op de kaart.


Ik heb geprobeerd om een eigen draai te maken van een al bestaand partoon. Hij is rustiger geworden waardoor hij meer tot zijn recht kwam op de kaart vind ik zelf. Als je wilt mag je hem gebruiken.

Dan nu de kaart voor deze week.

Deze keer heb ik een wat rustigere kaart gemaakt. Daar ben ik zelf toch wat meer fan van. Deze kaart is gemaakt voor een nichtje. Ze vind het heel leuk als ik een apart model gebruik voor de kaarten. Haar zusje trouwens ook, maar die is pas later in het jaar weer aan de beurt.



2 opmerkingen:

  1. Prachtige vouwkaart, en ik ben benieuwd naar je volgende kaart. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hier viel die WIND eigenlijk wel mee .
    Al was al die regen ook niks hoor .
    Super leuke kaart weer .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...