Mijn lieve volgers

maandag 24 februari 2014

Paas kaart

Nog 55 dagen en het stress niveau was hoog.
Jeetje wat was het lastig dit jaar. Eerst zat ik te denken aan een Magnolia die ik uiteindelijk ook gevonden heb. Maar na het inkleuren vond ik het eigenlijk niks. Dan maar een 3D plaatje. Geknipt, geplakt en weer aan de kant gelegd. Heb ik de lat dan zo hoog gelegd voor mezelf? Blijkbaar wel ja, want er wou maar geen idee komen. Sinds een paar dagen ben ik aan het spelen met Pinterest, want dat is het momenteel helemaal heb ik me laten vertellen. En wat vind ik daar? Inderdaad, HET idee voor de kaart.
Het idee heb ik van een kaart die hier in 2011 is geplaatst, maar toen ik hem zag wist ik gewoon dat dit de kaart moest worden. Ik heb het wel wat aangepast. Zo heeft de staart nu een aaibaar laagje gemaakt van de vulling van een wattenschijfje en is de kaart vierkant. Ik ben ook weer eens aan het spelen geweest met mijn hotfix, want dat doe ik echt te weinig. Het konijn is uit de losse pols getekend, vooral de pootjes waren een uitdaging. Maar ik ben super blij met het eind resultaat.



Nieuwe opberg manier voor mijn ponsen en mijn snijmallen. Voor de ponsen heb ik een stang en een mandje gehaald bij Ikea en die hangt aan de muur naast mijn kast. De snijmallen hangen aan magneetmatten die ik aan de binnenkant van mijn kastdeur heb geplakt.




Mocht het je nog niet opgevallen zijn, ik ben tegenwoordig ook op Pinterest te vinden.

Vandaag weer een dagje tandarts, dus ik hoop dat de dag voorbij vliegt. Voor jou wens ik een fijne dag en ik zie je volgende week weer.


3 opmerkingen:

  1. Hoi Hoi
    Wat een leuke grappige paaskaart .
    en die magneet mat zo is wel een heel super handig idee.
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke paaskaart.

    Groeten Marian

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...