Mijn lieve volgers

maandag 3 februari 2014

Ik heb zelf zo mijn twijfels

Toen ik bezig was met de kaart begon ik zelf een beetje te twijfelen of ik hem wel leuk vond. Maar de mensen om mij heen zeiden dat hij heel leuk was, dus ik heb hem toch maar zo gelaten.


Borduurpatroon: Borduren als vanouds 4
Sjaak van Went. boekje 73, blz. 2
Ik heb de helft van het patroon gebruikt.

Laten we het weer eens over het weer hebben, blijft een favoriet onderwerp. Hopelijk zet de winter niet door, ik ben al aardig in de lente stemming aan het komen. Overal waar ik loop zie je al van die groene kopjes de grond uit komen en ik moet er niet aan denken dat een doorzettende winter weer roet in het eten gaat gooien.

Ow ja, ik heb nog een nieuwtje. Crea Jackie heeft nu ook een pagina op facebook. Je kan het hier vinden: https://www.facebook.com/creajackie
Er staan staat zelfs al een kaart op die hier nog niet gepost is, dus het is een kleine primeur. 
Niet iedereen in mijn kennissen kring kan overweg met blogspot en ik heb blijkbaar ook al menig pc vast laten lopen, dus dat is de rede waarom ik nu ook een facebook pagina heb. Maar wees niet bang, ik ga je hier niet verlaten hoor. 

Ik ga me maar eens voorbereiden op een middag pijn lijden, voor het eerst dit jaar weer naar de tandarts en er word meteen aan drie kiezen gewerkt. Zeer leuk weer.
Voor nu een fijne dag gewenst en tot volgende week. Same place, same time :D

2 opmerkingen:

  1. Hoi Hoi

    Ik vind je kaart super leuk .
    Mooie kleurtjes en prachtig borduurwerk enne beertjes blijven bij mij altijd favoriet .
    Sterkte bij de tandarts .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...