Mijn lieve volgers

donderdag 20 februari 2014

Hobbyplek verhuisd.

Zoals je waarschijnlijk wel weet zat ik voorheen aan de eettafel te hobbyen. Maar manlief vond zo'n hobbykast in de keuken toch wel een beetje vol lijken. Dus de kast moest maar weer terug naar de kleine kamer waar de pc staat en waar de poesjes slapen. Zo gezegd zo gedaan. Eerst de inhoud van de kast er uit gehaald, want met inhoud is hij toch echt wel te zwaar.


Wonderbaarlijk maar waar, het paste allemaal op de eettafel. 

Maar toen moest ik de kleine kamer zo inrichten dat alles er in kon staan en het ook nog ruim lijkt. Na drie pogingen is het eindelijk gelukt. Ow ja, ook moest er een boekenkast weg uit de woonkamer en moesten de boeken ook nog een nieuw plekje krijgen in die toch al kleine kamer. Je vraagt je waarschijnlijk onderhand wel af waarom. Nou, het plan is om dit jaar te kijken of het financieel haalbaar is om ons huis te verkopen en een ander huis te kopen. Dus dan kan je beter nu al aan de gang gaan zodat je kan zien waar de grote klussen nog gedaan moeten worden en je moet je huis natuurlijk zo groot mogelijk laten lijken.

De eerste twee pogingen waren dus niet echt geslaagd en inmiddels ziet het er zo uit.



Tijdens de verbouwing is er een toetsenbord gesneuveld en het vervangende toetsenbord leed een eigen leven, dus die heeft vliegles gehad.

Nog even twee foto's hoe leuk de poesjes de tweede opstelling vonden.



Dus je ziet het, ik ben weer terug in mijn ouwe hokkie. Helaas heeft Lisey twee nachten de beest uitgehangen en kan ik nu eerst overal de kattenpoten vandaan poetsen voordat ik weer aan de slag kan. Ik zit er ook sterk over na te denken om een waterbak aan te schaffen waar Lisey niet mee aan de haal kan gaan. Inmiddels worden mijn armen weer in beslag genomen door Salem, dus ik stop maar weer met typen. Fijne dag en tot maandag.



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...