Mijn lieve volgers

maandag 6 januari 2014

Op naar een beter jaar

Allereerst wil ik je nog even een gelukkig nieuwjaar wensen. Hopelijk ben je ongeschonden 2014 ingestapt.

2013 was niet ons jaar, dus daar gaan we dit jaar verandering in brengen.

De vakantie was wel leuk, helaas zaten we niet echt in een deel van Portugal waar veel te beleven was. Ook was het tijdstip van de vakantie niet echt gunstig. We gaan zeker nog een keer op vakantie naar Portugal, maar dan aan de andere kant.

Dan nu een kaart. Ik vond een patroon van een hele leuke kaart op de blog van Sieta en wou deze ook maken. Helaas had ik op het moment dat ik er mee bezig ging niet de juiste maat van papier, dus is het eerst een andere kaart geworden.




Bij de tweede poging wel de juiste maat gehaald en dit is het geworden.





Bedankt Sieta voor het delen van dit leuke patroon :D


2 opmerkingen:

  1. Hoi Hoi

    Jij ook een kaarten dip lees ik hieronder heb ik ook last van hoor .
    Ook nog de beste wensen en hoop dat het jaar dan beter voor je gaat worden dan 2013
    Het is wel weer een prachtige kaart een erg leuk model,
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...