Mijn lieve volgers

maandag 27 januari 2014

Eerste kerstkaart

Nog 332 dagen en dan is het alweer kerst. Dit jaar laat ik me niet verrassen.

De eerste kerstkaarten voor dit jaar zijn alweer gemaakt. Ik heb nu al een paar jaar achter elkaar dat ik op het laatste moment nog zo veel kaarten moet maken dat ik nu maar eens ga proberen om regelmatig wat kerstkaarten te maken. Ze worden toch wel een stuk mooier als ik me niet zo hoef te haasten.

Ik kwam op het idee voor deze kaarten door een kaart die ik zelf kreeg. Het was het model van de kerstkaart van mijn tante. Zij had weer het model over genomen door de verjaardagskaart die ik haar zoon had gegeven. Grappig hoe je weer door andere inspiratie kan krijgen.




Ik denk dat ik hier nog wel wat meer kerstkaarten mee ga maken, want ik vind ze zelf wel heel leuk.


4 opmerkingen:

  1. Ze zijn prachtig, ik vind het ook een heel leuk model!!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Slim bekeken Jackie dat je er vroeg aan begint.
    Zo heb je ruim de tijd om mooie kaartjes te maken en wordt het geen sleur om te doen.
    De eerste 2 zijn dan ook al fantastisch mooi geworden.
    Leuk modelletje ook.
    Ga maar lekker door.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Jackie
    Groot gelijk, als je nu al begint met je kerstkaarten hoef je straks niet te stressen, ik vind je kaartjes prachtig, ik zou ze zeker te weten nog eens maken.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...