Mijn lieve volgers

vrijdag 17 januari 2014

Een verzoekje

Het nieuwe jaar is begonnen en dus ook de nieuwe feestdagen. Aangezien ik met zo'n beetje elke feestdag een kaart stuur naar mijn zusje moet ik wel creatief blijven in de afwisseling. Wie herkend deze nog?



Dit is de kaart die ik vorig jaar met pasen opgestuurd heb naar haar.
Dit jaar wil ik eigenlijk een Magnolia stempel verwerken op haar paaskaart. Alleen vind ik het zonde van mijn geld om een stempel aan te schaffen die ik maar 1 keer ga gebruiken. Dus heb ik een verzoekje.
Wie kan mij helpen aan een stempel afdruk van Magnolia waar ze in een ei zit of een bunny pak aan heeft?
Een vergoeding hiervoor is bespreekbaar.


1 opmerking:

  1. Misschien eens kijken op Pinterest voor een digi-stempel ? Ik heb me daar ook pas aangemeld nadat ik ervan hoorde van een crea-vriendin.

    Succes met zoeken !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...