Mijn lieve volgers

maandag 16 december 2013

Kerstkaart en tot over twee weken

Vandaag is de dag. Vandaag vliegen we naar Portugal! En ja, dit bericht is ingepland, want mijn blog is wel het laatste waar ik aan denk vandaag hahaha.

Het is al weer een paar weken terug dat ik een kerstkaart liet zien, dus hier is er weer 1. Zoals altijd begon ik met een heel ander idee voor de kaart dan wat het uiteindelijk geworden is, maar ik vind het wel heel leuk geworden.


Magnolia kerstbeer 2012?

Zo zag mijn tafel er uit toen ik bezig was. Lekker rommelig weer.




3 opmerkingen:

  1. Leuke kaart! Mijn bureau (en de vloer) ziet er meestal nog erger uit! Ik zag dat je vandaag naar Portugal vliegt, veel plezier!!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hoi

    Prachtige kaart weer
    en heel plezier in Portugal
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...