Mijn lieve volgers

maandag 2 december 2013

Gummendoos

Ik kwam er vorig jaar spontaan achter dat mijn zusje gummen spaart. Ik zag leuke gum figuren en bedacht dat dat wel leuk zou zijn voor haar om op school te gebruiken. Wat bleek nou, ze had al een hele pot met grappige gummen. Gelukkig had ze die van mij nog niet.
Dit jaar bedacht ik dus dat ik wel een doos voor haar kon maken om daar haar gummen in te kunnen doen. Het moest alleen wel stevig zijn, want zo'n verzameling is toch aardig aan het gewicht. Tijdens het opruimen van mijn keuken kwam ik een oude theedoos tegen en heb deze voor haar gepimpt. Volgens mij waren de rest van de cadeau's niet meer nodig, want ze bleef maar met die doos bezig. Zeer geslaagd dus.

En dit is het geworden.



Teddy Bear Love Magnolia en Wild Magnolia
Exotic butterflies
Sterretjes komen van de Action.


3 opmerkingen:

  1. wat een prachtig en praktisch kado voor je zus, erg mooi hoor.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er prachtig uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk idee om dat voor je zusje te maken, erg leuk. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...