Mijn lieve volgers

vrijdag 29 november 2013

Zucht....

De laatste paar weken zijn een achtbaan van gevoelens geweest. De ene rekening na de ander kwam binnen en ik dacht even dat ik gek werd. Dat is lekker op vakantie gaan zeg, als je weet dat je nog zo veel rekeningen moet betalen. Daardoor heb ik ook niet echt zin gehad om verder te gaan aan de kerstkaarten, maar ik hoef er nog maar een paar. Mijn lijstje heb ik dit jaar ingekort met wie er een kaart krijgt.

Maar goed, nog twee weken en drie dagen, dan begint mijn vakantie in Portugal. Hopelijk kan ik dan toch even alle ellende opzij zetten en er ook echt van genieten.

Voor nu heb ik twee kaarten voor je, alle twee kerstkaarten.




3 opmerkingen:

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...