Mijn lieve volgers

zondag 3 november 2013

Heel veel werk

Deze kaart heeft in mijn hoofd al heel veel bestemmingen gehad. Ik had er zo veel werk aan en ik begon hem steeds mooier te vinden waardoor ik wel wou dat de kaart bij de juiste persoon terecht zou komen. Volgens mij is dat wel gelukt, het is de verjaardagskaart van de vrouw van mijn vader geworden.

Met deze kaart wil ik mee doen aan de eerste challange van de nieuwe borduurkaartenblog van Cindy en Corrie. Heel veel succes dames :D



Borduurpatroon: Hobbydolls boekje 55, pagina 4
Plaksteentjes van de Action.
Vlinder van Cheery Lynn 

5 opmerkingen:

  1. Je hebt een prachtige kaart gemaakt, veel werk, maar het resultaat mag er zijn. Leuk dat je meedoet met onze eerste challenge. Groetjes, cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Jackie, je kaart is prachtig, het vele werk is uitgegroeid in deze schitterende geborduurde kaart.
    Dank je wel voor het meedoen aan onze eerste challenge.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je maakt prachtig kaarten Jackie.
    Ik ben gelijk ook volger geworden van jou blog.
    Bedankt voor je blogbezoek en dat je één van mijn volgers geworden bent.
    Groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige geborduurde kaart Jackie, je maakt allemaal super leuke kaarten, en daar wil ik natuurlijk veel meer van zien, hi hi. Dus je hebt er een nieuwe fan bij. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...