Mijn lieve volgers

maandag 14 oktober 2013

Kerstkaart #1

De missie gaat tot nu toe nog steeds goed, ik heb geen nieuwe hobbyspullen gekocht.

Ja, wat zal ik er over zeggen. Dit is kerstkaart nummer 1. Euhm....... ja. Er valt niet zo veel over te zeggen, behalve dat dit 1 van de vele kerstkaarten die gaan komen is. Ik ben er op tijd bij. De tijd gaat toch zo ontzettend snel. Over 72 dagen is het al zo ver. Daar komt voor mij nog bij dat ik de 16e een vliegtuig pak om de kerstdagen in Portugal door te brengen, dus dan moeten ze wel af zijn. Voor mij zijn er dus 62 dagen resterend voordat ze klaar moeten zijn. Ik ga maar weer gauw verder.



5 opmerkingen:

  1. Een heel mooi kerstkaartje.
    Dat is dan prachtig begonnen. Vlug een volgende want de tijd gaat snel.
    Leuk Kerst ergens anders vieren.
    Hoe zal het er in Portugal aan toe gaan, ik heb er totaal geen ide van.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hoi
    O ik zie bij jou ook pas je eerste kerstkaartje ik schiet ook niet aardig op .Hij is wel heel erg leuk geworden .
    en heerlijk om nog dit jaar even weg te gaan.
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige kerstkaart.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gemaakt Jackie.
    Alvast een prettige en zonnige vakantie.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...