Mijn lieve volgers

maandag 7 oktober 2013

Jongens kaart

Nog 79 dagen dames (en heren als die er ook zijn), dan is het alweer het gevreesde kerst. Nou hoef ik er niet zo veel, dus ik voel de druk gelukkig niet zo erg als de meeste van jullie. Maar ook ik voel een beetje een druk. Ik zie hier en daar al aardig wat kerstkaarten opduiken en gelukkig heb ik inmiddels alle verjaardagskaarten voor dit jaar af zodat ik me volop op de kerstkaarten kan concentreren.  

Dan nu de kaart voor deze week.

Soms komen de beste ideeën heel onverwachts. Voor iedereen die kaarten maakt is het wel bekend dat het best moeilijk is om een kaart te maken voor het mannelijk geslacht. Ik moest er twee hebben die vlak na elkaar jarig zijn en ik wist het gewoon niet. Dus ik heb eerst al mijn hobby spullen weer opgeruimd, mijn mapje met voorbeelden erbij gepakt op de pc en ik ben gewoon gaan kijken. Deze leuke hond had ik al klaar liggen, dus ik moest er alleen nog maar een kaart bij bedenken. Ik heb een sketch voor een kerstkaart gebruikt voor een verjaardagskaart en dit is het geworden.




2 opmerkingen:

  1. Hoi
    Zo dan mag ik wel eens op gaan schieten met mijn kerstkaarten .
    van jou is weer een heel leuk verjaardags kaartje geworden .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...