Mijn lieve volgers

donderdag 31 oktober 2013

Happy Halloween

Even een kaartje tussendoor.

Ik vind het zo jammer dat Halloween niet zo speciaal is in Nederland, want wat is er nou leuker dan je verkleden? Vooral voor de kleintjes is het toch super leuk? Ja, wij hebben Sintemaarten, maar dat is niet hetzelfde. Dat is de saaie versie van Halloween.
Ik ben dan ook al sinds ik weer begonnen ben met kaarten maken jaren terug op zoek naar leuke spullen om een Halloween kaart te maken. Vorig jaar heb ik op de Krea Doe een heel leuk knipvel op de kop getikt, maar verder is er niet echt veel. Dan zou ik het al uit Amerika moeten halen en ik heb begrepen dat het zelfs daar dit jaar tegen valt. Dan moeten we zelf maar creatief zijn.
Dus ik op internet snuffelen en toen kwam ik dit filmpje tegen op YouTube. Het is wel van 2009, maar ik loop toch meestal achter. Ik heb de pompoen gebruikt en er een beetje mijn eigen draai aan gegeven, want het vlekkeloos overnemen is niks voor mij.
En dit is de pompoen kaart geworden die nu staat te pronken bij mijn zusje (hoop ik :p).


Knipvel: Morehead 11052-207 

2 opmerkingen:

  1. leuk zo'n pompoen!! erg leuk gemaakt
    groetjes,Gerrie
    http://gerriesknutselhoek.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hoi
    Super leuk gedaan zo .
    die spin is ook erg leuk erop .
    Fijn weekend
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...