Mijn lieve volgers

maandag 9 september 2013

Mijn eerste borduurkaart

Aangezien ik de aankomende drie weken alleen ben heb ik tijd zat om kaarten te maken. Daarom begin ik eerder dan gepland weer met mijn blog.

Eerst een gouwe ouwe. Deze heb je al een keer gezien, maar ik vond het toch wel belangrijk dat de kaart weer op mijn blog komt te staan zodat je mijn vooruitgang met het borduren kan zien.


Borduurpatroon: Hobbydols boekje 93, pagina 4. Oosters meisje.
Knipvel: Yvonne Creations - lieveheersbeestjes en klaprozen HJ8901



5 opmerkingen:

  1. Die ziet er leuk uit Jackie. Ik zou niet weten wat je daaraan moet verbeteren :)
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik had hier nog een te dikke prikken en mijn gaatjes sloten daardoor niet echt mooi. Dat probleem is inmiddels opgelost.

      Verwijderen
  2. Ik vind je kaart leuk, maar ik mis iets, het is een beetje kaal, een paar plaksteentjes misschien????? of een vlindertje, jij mag het zeggen. Wel super dat je bent gaan borduren, doe eens aan een challenge mee....
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze kaart was voor iemand die niet van drukke kaarten houd en deze vond ze dan ook heel mooi vanwege de leegte. Anders was er zeker nog meer bij gekomen.

      Verwijderen
  3. Wat een prachtige kaart zeg. Mooi geborduurd ook.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...